O firmie:
Historia i Cel działalności
Firma Aramus powstała w 1999 roku, w Krakowie. Na początku zajmowała się jedynie zaopatrzeniem firm w artykuły biurowe, a grupą docelowych odbiorców były małe i średnie firmy. Z czasem grupa ta poszerzyła się o klientów redystrybucyjnych tj. sklepy i biuroserwisy. Następnym etapem było pozyskiwanie dużych firm, oraz klientów instytucjonalnych – głównie dzięki wygrywanym przetargom i zamówieniom w trybie zapytania o cenę. Patrząc wstecz, przez te lata działalności udało nam się zdobyć zaufanie naprawdę szerokiego grona różnorodnych przedsiębiorstw, oraz zbudować ugruntowaną pozycję na rynku.
Aktualnie naszą działalność skupiamy na szeroko rozumianej współpracy w zakresie dostarczania towarów i usług niezbędnych w funkcjonowaniu każdej firmy, dlatego naszym celem i mottem jest „Być jak najbliżej Klienta, zaspokajając Jego potrzeby w jak najszerszym zakresie”.
Oferta - Pomagamy prawie we wszystkim…
Obecnie naszym Klientom oferujemy prócz tradycyjnych materiałów i urządzeń biurowych, również:
Gwarantujemy, że ofertę będziemy nadal rozwijać, zgodnie z Państwa sugestiami.
Korzyści dla Klientów